Stichting Promes - Primair Openbaar Onderwijs Meppel en Staphorst

Stichting Primair Openbaar Onderwijs Meppel en Staphorst

OVERVIEW

This site stichtingpromes.nl presently has an average traffic ranking of zero (the smaller the more traffic). We have evaluated zero pages within the web site stichtingpromes.nl and found sixty-eight websites linking to stichtingpromes.nl.

STICHTINGPROMES.NL RANKINGS

This site stichtingpromes.nl is seeing varying quantities of traffic all round the year.
Traffic for stichtingpromes.nl

Traffic ranking (by month) for stichtingpromes.nl

Traffic ranking by day of the week for stichtingpromes.nl

obsSprinkels

Eigen verantwoordelijkheid, democratie en omgang met elkaar; Word WereldWijs! Opbrengstgericht, uitdagend, actueel onderwijs. Continuïteit voor leerlingen over de hele dag. Samen op weg naar zelfstandigheid. Met deze site willen wij u graag informeren, hoe wij het openbaar onderwijs op onze school vormgeven.

Reestoeverschool Meppel

Op deze website informeren wij u over allerlei zaken op onze school, de Speciale School voor Basis Onderwijs. Zo hopen wij dat u een goed beeld krijgt van onze doelstelling en onze werkwijze. Wanneer u nog vragen hebt, kunt u altijd contact met ons opnemen. Adresgegevens en telefoonnummer vindt u op pagina Contact.

Welkom bij obs Oosterboerschool in Meppel!

Hoe kies ik een basisschool? Welkom bij obs Oosterboerschool in Meppel! Zelfstandigheid, vrijheid en verantwoordelijkheid, samenwerken. Heerlijk lezen in de Bieb. Zelfstandigheid, vrijheid en verantwoordelijkheid, samenwerken. Een Daltonschool waar kinderen groeien. Wij u informeren u graag over onze Daltonschool en over de manier waarop wij het openbare onderwijs hebben vormgegeven. Middot; Hoe kies ik een basisschool? Middot; Nieuwsbrief de Flits. Middot; Schoolvakanties 2016 - 2017.

WHAT DOES STICHTINGPROMES.NL LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of stichtingpromes.nl Mobile Screenshot of stichtingpromes.nl Tablet Screenshot of stichtingpromes.nl

STICHTINGPROMES.NL HOST

We revealed that a single page on stichtingpromes.nl took seven hundred and nineteen milliseconds to download. I could not discover a SSL certificate, so we consider this site not secure.
81.93.63.102

I discovered that stichtingpromes.nl is using the Apache server.

Stichting Promes - Primair Openbaar Onderwijs Meppel en Staphorst

Stichting Primair Openbaar Onderwijs Meppel en Staphorst

CONTENT

This site has the following on the homepage, "Stichting Promes verzorgt het openbaar onderwijs aan 9 scholen in de gemeenten Meppel en Staphorst." Our analyzers observed that the web site also said " Naast regulier basisonderwijs bieden wij ook eerste opvangonderwijs, speciaal basisonderwijs en onderwijs voor zeer moeilijk lerenden aan." The Website also stated " Door het bieden van boeiend onderwijs stimuleren we kinderen en dagen we ze uit zodat elke leerling de beste kansen krijgt om zich te ontplooien. Door Boeiend Onderwijs zorgen we dat de kinderen betrokken zijn en leren leuk vinden!." The website's header had Stichting as the most important keyword. It was followed by Promes, openbaar, and boeiend which isn't as highly ranked as Stichting. The next words the site uses is onderwijs. basisonderwijs was also included and might not be viewed by search crawlers.

MORE BUSINESSES

Stichting Proo Home

Bekijk het filmpje over Openbaar Onderwijs. De Stichting Proo vormt het bestuur van 25 openbare basisscholen in de gemeenten Elburg, Epe, Ermelo, Harderwijk, Heerde, Nunspeet, Oldebroek en Putten.

Stichting Reductiebureau ReMedI

Ben je eerstejaarsstudent en ben je even de weg kwijt? Klik hier voor hulp! Ben jij een boekenworm? Bestel dan hier je studieboeken via ReMedI! Ga naar de winkel! Toch behoefte aan extra hulp bij het onderwijs? Bestel hier de syllabi! Ga naar de winkel! Ondanks alle informatie toch nog vragen? Mail of bel ons! .

ALGEMEEN Stichting Respect Goirle. Omgaan met autisme, gedragstoornis en begeleiding.

Respect geeft deskundig advies en ondersteuning aan personen met een zorgvraag. Ik kan alles bespreken, ik weet nu hoe ik bij onbekenden kan spreken in het openbaar. De mensen bij Respect oordelen niet, maar luisteren en geven dan altijd fijne adviezen waarin ik mezelf herken. Hier krijg ik de rust die ik soms nodig heb, maar als ik het nodig heb, is er altijd iemand die mij helpt.